ZeynepDemir Merhaba sevgili anneler ben 39+2 deyim ama hala bebeğimin gelmeye niyeti yok doktorum bir süre daha bekleyelim deri normal Doğum için ama korkuyorum endişeleniyorum uykusuz geçiriyorum 5 gündür hiç uyuyamadım desem yeri ve ayrıca ağrı çekiyorum çok nts ye giriyorum sancım yeterli çıkmıyor yada çıksa bile açılma yok die bekleyeceğiz diyor doktorum Pazartesi muaynem var acaba sezeryan mı istesem çünkü bu ağrılar ve uykusuzlukla vücudum daha dirençsiz kalıcak die korkuyorum🤦🏼♀️ Öenerileriniz varmı acaba normal Doğum için şimdiden teşekkür ederim 🙏 rabbim hepimizi evladına sağ sağlim kavuştursun inşallah 👶
esoeso ZeynepDemir canm bnde 39 oldum bugn bnmde nstde sancı var ama dogm ıcn yetrlı degl bnde uc gecedr uyumyrm sabahlyrm resmn doktrm bnada 40a kdr beklycz ddı aclma olmzsa sunı sancylaa bnce normal doguma uygnsa hersy norml yappp bnde sezryn ıstyrdm catı muayenesnde doktrm kemk yapn cok uygn ddı cesartlndm bnde senn gbı agrıdn sızıdn bı an olsn ıstym ama onnd zamanı var demkkı beklyr
Hatunnn ZeynepDemir arkadasiminda bebegin kilosundan dolayi son gunleriydi yoksa normal yapamicakti doktoru yurume bandinda 5 saat yurumesini istedi hafif tempolu yurudu. Aralardada plates topuna oturark dinlendi gecesi sancilari basladi doguma gitti:)
Neres ZeynepDemir allah sağ salım kucağına almayı nasip etsin canim 🙏🏽 Ben 3 hafta önce doğurdum korkulacak birşey Yok 20 dakika da doğurdum inşallah sende kolay doğurursun ☺️ Allah sabrını veriyor bebişini kucağına aldığın vakit unutuyorsun herşeyi 😍
kbra97melegi ben dogum yapmadım ama bol bol yürüdunuzmu hurma meryem ana otu vs seyleri denemedinizmi bunlar cok ise yariyomus insallah sag salim kucağiniza alirsiniz bebisinizi
ZeynepDemir esoeso canım normal Doğuma yatkınım çok şükür ama bu son zaman karnım çok aşırı şişti aşağıya düştü ve çatladı öne doğru dengemi kaybediyorum sürekli bide ne yapsam açılma olmuyor ama ağrıyı çekiyorum doktorum 7 temmuza kadar bile beklerim diyor normal için suni sancı verip başlatamam doğumu dedi bilmiyorum neye karar versem
GRZ Drunuz beklemekte sakinca gormuyorsa bekleyin sezeryani zorunlu olmadikca tercih etmeyin. Sicak duşta acilmaya yardimci oluyor. Allah yardimciniz olsun
ZeynepDemir GRZ teşekkür ederim ama neler yapıyorum agrım geliyor gece sabaha kadar oluyor sabah gidiyor ben dr gidiyorum sancım var die karnım çok kasılıyor die ama yeterli değil diyor çatı muaynesi yapıyor açılma yok diyor Doğumu başlatamam diyor garip yani
ZeynepDemir Hatunnn 3.500 benim bebişiminde kilosu boyu da iyi ama nasıl sığıyor çıkmıyor bilmiyorum banada bol bol gez dedi dr yürü dedi ama sağolsun herkes yollarda doğurcan diyerek morelimi altüst ediyor 🤦🏼♀️
esoeso ZeynepDemir bnmde agrm cok dayanamyrm hıccc scak dus falan sendede mı ıse yaramyr bn gunlk 2 saat yuryrm hurma yyorm harektlym ama tık yok her sancıda bı umut nişan falan gelr dyorm ama yok
GRZ ZeynepDemir korkmayin bi kerede ha deyince dogmaz yolda 😁 en fazla sancilariniz sıklaşır ki buda istedigimiz sey zaten. Siz bol bol yürüyün
Ilkgozagrimiz ZeynepDemir hastanede birinden duymustum merdiveleri caprazlamasina inip cikmak acilmayi kolaylastiriyomus
Tubad ZeynepDemir o zaman eğer İstanbul’da oturuyorsan kapalı çarşıdan Meryemana otu yada fatma ana otu al. Faydasını gören arkadasım oldu.
ZeynepDemir esoeso ay aynı durumdayız sürekli wc ye gidiyorum hadi diyorum bismillah ağrı vurunca ama gelen giden yok 🤦🏼♀️
Kubra3458 ZeynepDemir PaZartesi randevum var.Yarın o otu suya koyacagım olur veya olmaz ben niyetimi edeyim de..
Tubad ZeynepDemir zaten o sadece Suudi Arabistan’da yetişen bir bitki olduğu için hepsi oradan gelmiş oluyor 😌
Yaseminmericli Canım ben hurma yuruyus birde merdiven çıkan insanların hikayelerini okudum. Dene derim