LawyerEce Serappp14 Metehan böyle daha şık bence ama Metehan değil de sadece Mete bana çok güzel geliyor bilmiyorum böyle isimlere gelen ekler ismin havasını kaçırıyor sanki Han, Can, Nur, Su, Naz, Ay vs vs.
Ofli Oğuz Kağan hem çok uzun hem de telafuzu zor. Çocuk ilerde sıkıntı yaşayabilir. Zaten 2 isim bana çok gereksiz geliyor. Çocuğa külfetten başka bir şey değil 🤷🏻♀️
SenaKoputan Ofli aynen. Bende iki isme çok karşıyım. Çok gereksiz çünkü. Şimdi moda olmuş herkes iki isim koyuyor
Serappp14 Ofli ayrı ayrı bı ısım gıbı degıl ama tek kelıme gibi ama metehana bızde daha cok ısındık bakalm hayırlısı🐥