Sh_erdogan bende bugün 6+6 oldum 😊 dün hastaneye gittim kalp ritmi normaldi eve geldiğimde lekelenme olmuş renginde koyulaşma olursa doktora gidicem gene. Hastaneye giderken yürüyüş yapayım dedim düşük riskim var hep yatıp şimdi yürüdüğümden oldu galiba