Arkadaşlar ben 16. Haftama gireceğim ama kilo bakımından tık yok, 50 kilo hamile kaldım anca bi 51 oluyorum sabahları yine 50 oluyorum. Siz de durumlar ne? Yani bebek gelişimi de normal ama sanki bariz kilo almayınca bebeğim büyümezmiş gibi geliyor . Şimdi de bunu taktım kafaya 😭