SMMM123 34+2 haftalık gebeyim ikinci bebeğim 3yasinda bir de oğlum var.Sırtımin ağrısından kivraniyorum desem yeridir ve geceleri asla uyuyamıyorum deli gbi uykum var ama uyuyamıyorum 😢sizde de var mı hanımlar böyle sikayetler 😰
Zeynep_elam SMMM123 öncelikle geçmiş olsun kaburga batması fena halde canımı yakıyor oturamiyorum ya ayakta gezecem yada uzanicam
Zeynep13072017 SMMM123 😭😭 bende bir tek ben böyleyim zann ediyorum uykuda yok sırt ağrısı rahat edememe
SMMM123 Zeynep_elam Ben sbhtan akşama kdar yatakta yatıyorum ki öyle bı ağrım oluyor. Oğlumla sürekli eşim ilgileniyo çocuğuma ilgi gösteremiyorum çok üzülüyorum 😢
SMMM123 Glsn1 Masaj bı on dakika rahatlatiyor sonra yine aynı sanırım doğuma kdr da devam edicek bu ağrılar 🤦
SMMM123 birprensesvebirprensannesi @Zeynep_elam @Glsn1 Allah hepimize şifa versin kizlar krem vs bişey kullanıyor musunuz
birprensesvebirprensannesi SMMM123 Hayır zaten skolyozum var ve bebek artık büyüdüğünden çok normal bu ağrılar
Glsn1 SMMM123 at kestanesiyle masaj yaptırıyorum sonra sırtıma peçete koyuyor biraz sırt üstü yatıyorum yakıyor gevşetiyor iyi geliyor
2bebeli Ayni sorunu yaşıyorum. Agliycam artık resmen ağrıdan eşime masaj yaptırıyorum sürekli at kestanesi kremi ile 10 15 dk rahatlatıyor sonra bi daha devammm😒😒
SMMM123 Zeynep13072017 Aminn insallah sağlıcakla gelsin bebislerimiz 🤲yalnız değilsin canm kendimi tasiyamamak inanılmaz sinir ediyo beni ama malesef bebeklerimz için katlaniyoruz ağrıya da sancıya da 😍
Gamzeee89 SMMM123 36 haftalıgız gelde bana sor o ağrıyı ölüyorum resmen eşim masaj yapıo biraz rahatlıyorum sonra yine başlıo😓