Bende de olmustu canim. Olabiliyor. Kucuk mor ve hafif sis gibi. Bikac güne gecer. Ben kolonya ile kanatmadan hafif hafif masaj yapiyorum o dagitiyor ilaci. Isterseniz buyuk bir pamuga kolonya dokun igne yaptiginiz yer uzerine koyun sadece. Kanama olmasin kolonyayi ceker zaten orasi.