Hiraa Iyı geceler kızlar sorum şu uygulamada 99 gun kaldı dıyo ben sezeryan olacam nasıpse sızce benım safak kactır sistem 99 dıyo ama o normal dogum için dıyo son gune kadar oyle yazıpta kac gun varken bebıslerınızı kucagınıza aldınız 😍😍
rabia-3 Hiraa merhaba benim de öyle uygulama farklı gösteriyor ama tahmini sezeryann olacağım gün belli olduğu için ayarlar bölümünden tahmini bebeğin doğacağı tarih yazıyor ordan doğum yapacağınız tarihi girin ona göre gün saymış olursunuz 🥰 He birde mesela suan 35. Haftadasınızdır ama sezeryann a göre ayarladıgınız için 37 -38 hafta felan yazar ona takılmayın sadece doğum sayınıza odaklanın benim son 7 🥰
Ebreva Hiraa eğer bebek gelişimini tamamladıysa kilosu falan iyiyse 38 ve sonra olarak alınıyor ilk hamileliğimde kızımın gelişimi iyiydi 38+5de suni ile başlatılmıştı doğumum
Mervesngr71 Merhaba canım benimde uygulamada son 17 günümün kaldığını gösteriyor, bugün sabah kontrole gittim hastaneye doktorum haftaya bugün gel ameliyat hazırlıklarına başlayalım dedi ☺️