Babyiveannesi Herkese merhaba kizlar bugün tam 15+1 haftalık olduk İstanbul’da yaşıyorum ama şuan Diyarbakır’a annemin evine geldim yarın Dünya doğum Hastanesi’ne gidiyorum doktor çelebiyi met ettiler acaba giden varmı cinsiyetini öğrene bilir miyiz
ideemirel Babyiveannesi ne o hastaneye ne o doktora gidin asla tavsiye etmem aşırı ilgisiz ve soğuk bı doktor ağzından insan cımbızla laf alıyor ve insanın içini rahatlatmiyor en son bebeğimde böbrek genişlemesi gordu soruyorum o ne demek diye tenezzül edip cevap vermedi 1 ay sonra gel diye geçiştirdi o günden beri asla ona gitmiyorum zaten yabancıydim Diyarbakır’a kayınvalidem zorlamisti ona git diye hastane desen ahır gibi asla gitme asla