Denizin Canlarım bazen iç çamaşırım ıslanıyor çok hafif bugün ise arası bayabi ıslanmıştı sizce nomalmi ? Kremsi su şeklindeydi
Belinay035tp Denizin benimde son haftalarımda öyle olmuştu bende akıntı sandım meğer suyum azar azar gelmiş 38. Haftada suyunun azlığından dolayı yatışım oldu sezaryen olmak zorunda kalmıştım doktora görünün bence
BelisinAnnesi 31+3 oldum bugün … 29 haftada benimde öyle oluyordu acile gttim su zannedip ama değilmiş canım .. İstersen tedbir amaçlı sende git bakıt .. Amniyon sıvısı da olabilir gelen tehlikeye atma devam ederse..
BelisinAnnesi Denizin Amniyon sıvısı değil gelen idrarla beraber gelen sıvı bir akıntı ve normal dedi ..
Belinay035tp Denizin sağol canım bencede doktoruna sor en doğru bilgiyi o verir çünkü herkes çok farklı şekilde yaşayabiliyor böyle durumları