Sema2019 İyi geceler güzel anneler 5+5 gebeyim henüz kasik agrisi haricinde hic bir belirtim yok ne bulantım var ne de kalp atisi duyamadik sizin ne zman basladi bulantiniz ve kalp atışıni ne zman duydunuz ilk gebeligim tecrubesizim mazur görün..
Maviss__ Sema2019 ilk de bulantım 4.haftamda hafif başladı 6.haftada kalbini duydum ikincide bulantım 8.haftada başladı 7.haftada kalbini duyduk
Dilekcnkn Sema2019 Tam 6 haftalıkken başladı bulantım ama beni öldürüyor derecesinde değil 12 gibi azaldı bebeği 5+2 gibi gördüm ben geç döllenme vs değildi sende inşallah yakın zamanda görürsün canım hayırlı olsun 🌸
Maviss__ Sema2019 kalp atımı konusunda diyorsan korkmana gerek yok kesen göründü ise kalp atışı her bebekde 1-2hafta geç olur bulantı olmak zorunda değil kimi anne hamile olduğunu bile hissetmiyor
Gokyz123 Sema2019 hiç korkma içini ferah tut. 5+5 te kese boştu bebeği göremedik. 6+1 de hem gördüm hem kalbini duydum. Senin gibi çok korktum acaba boş mu ya kalbi atmazsa diye günler geçmedi. Ama lütfen iyi düşün. bolca dua et o düşüncelerden uzaklaş 🥰
Sema2019 Simalgul_ bana da doktor 2 hafta sonra gel dedi iste ayin 11 nde randevum var insaAllah bende duyarim kalp atisini bi sknti cikmaz 😔
Sema2019 Maviss__ ALLAH razi olsn bilmiyorm ilk gebeligim ve bayagi bekledim ister istemez insan stres oluyor
Simalgul_ Sema2019 benimde ilk gebeliğim anlıyorum seni Allah sağlıkla kucağımıza almayida nasip etsin inşallah
Aysenursgr Sema2019 11. Haftadayım hiç kusma olmadı çok hafif tatlı hamile olduğumu hissettiren bulantım oluyor o kadarcık. Herkes kusucak bulanıcak die bir şey yok hiç kafaya takma. Azıcık midem bulanınca seviniyorım bende :))
Gokyz123 Aysenursgr al benden de o kadar. Bizim için şanslı diyorlar ama ben tam tersini düşünüyorum. Bulantım olunca bebeğim iyiymiş diye içim rahatlıyor ☺️
Aysenursgr Gokyz123 kesinlikle bende azıcık bulansın oh şükür diyorum 🙈 sağlıklı olsunlar hepsi annelik gerçekten hep diken üstü olmakmış aklım çıkıyor birşey olucakmı iyimi die sanırım kussak bile içimizde o korku olucak 😅
Sema2019 Gokyz123 evet bende elimden geldigince güzel düşünmeye çalışıyorum ve bol bol dua ediyorm umarım söylediğiniz gibi olur sizde dua edin sağlıklı bir gebelik olsn insaAllah.
Gokyz123 Aysenursgr evet bu defada şey oluyo bende. Ben acaba psikolojik olarak mı midemi bulandırıyorum. Aslında bulanmıyor mu yoksa. Ya bi sorun varsa 😂🤷🏻♀️ Nasıl geçecek bu psikoloji bilmiyorum. Çok zor bir süreç
Ayse32 Sema2019 canım 16 haftalığım ne bulantım ne kusmam hiç biri olmadı hamileliğimi göğüs hassasiyetimden ve halsizlikten anlardım hiç korkma illa sağlıklı gebelik için bulantı olacak diye bişey yok leke gelmediği sürece içini ferah tut kalp atışını da duyarsın inşallah 😊🤗