A1_ maviscik77 rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıkla sihatle 🤲 normal mi olacak sezeryan mi acaba ? Bende 40 falan beklemek istemiyorim 😂
6464 Mimoza4343 bende sizinle aynı durumdayım günümüzde aynı ilk hamileliğim belirti de olmayınca stres yapmaya başladım 😔
Mimoza4343 maviscik77 sancılarım çıkıyo 1cmde acilma var ama hic düzenli degil acilmada bir haftadir ayni
Mimoza4343 6464 benimde ilk hamileliğim canim gelmicek heralde diyorum suni sanciyada kalmak istemiyorum
6464 Mimoza4343 bende sizin gibi istiyorum bugün doktora gittim hiç bişey yok sancı falan çıkmıyor da 😔
Serieymn Bende 39+3 günlük oldum hala gelen giden yok sadece şu sıralar yogun kıvamlı akıntı yaşıyorum ve alt karın agrılarım fazlalaştı sağlıkla gelsinler inşallah 👣