Seuety bence çok çok erken. Gerçekten çok yıpranırsınız. Kendinize ve çocuğunuza zaman ayırın. Benm kızım 2.5 yaşında öyle halsizim ki ilgilenemiyorum çok üzülüyorum. Ben bile erken mi oldu diye düşünüyorum. Mininum 2 yaşına gelmiş olmalı çocuk. Araları az olunca kesinlikle ilk çocuğa haksızlık yapıldığını düşünüyorum