Gece-0 doktorum 5 ayına gelene kadar karnındaki emzirebilirsin dedi bende 1 hafta oldu bıraktıralı çok okudum araştırdım ama emerek uyuyan bir bebeği kesmek çok zor yok gece kes önce sonra gündüz en son emerek uyurken kes diyorlar denedim çocuk perişan oldu memeye bişey yapıcam dedim çok düşündüm yiyecek bişey sürsem ileride belki etkilenir ketçap falan sürsem kan sanar korkar dedim ve şeffaf bant ile bantladım belki yanlış ama başka çare bırakmadı kızım annecim bak artık meme bitmiş sütümüz bitmiş dedim 2 yaşına geliyor benimkisi o şekilde artık ağzına bile sürmedi 3 gün yeterli oluyor zaten