Lezginka benden duy o zaman günah 😂yani anlamını bilmiyorum ama 99esmasından biri olduğunu söylüyorsan bu Allahın ismi demektir Bir kula Allahın ismiyle seslenmek günahtır. Başına Abdul getirmek kul yani örn. Abdulkadir demek Allahın kulu anlamına geliyor. Ama dediğim gibi batın isminin anlamını bilmiyorum.
Yorumumu güncelliyim anlamına baktım.
Gizli, görünmeyen. “Gözle algılanamayan, zaman ve mekâna nisbet edilemeyip her bakımdan tek ve yegâne olan”, “bütün gizlilikleri bilen”, “yaratıklara her türlü nimeti lütfeden” gibi manaları vardır. Allah’ın 99 isminden biri. (El-Bâtın).
Her bakımdan tek ve yegane diyor yarattıklarını nimet lütfetmek te Allaha mahsustur. bunun Bi Allahın kuluna caiz olacağını sanmam. İnternette daha ayrıntılı yazılar bulabilirsiniz