Kizlar merhaba 15 haftalik olduk hala mide bulantim geçmedi. 3. Hamileligim oncesi biri erkek biri kız ikisinde de 13 haftalik falan bitmişti bulantilar. Prilam dr kullanıyordum iyi geliyordu iki gün önce ilac bitti. Düzenli kullandığım için mide bulantisi da hissetmiyordum. Yeni ilaç almadım yoksa ilac mi alışkanlık yaptı iki kutu bitirdim :( bu üçüncü beni yoracak sanirim :(