MomofOne Kizlar 11 haftalik hamileyim. Ve asiri derecede karnim sancio asiri guruldio sancidan kivraniyorum resmen. Basim agriordu. Ilac ictim bas agrim gecti ama karnim halen daha sancio. Ne olabilir acaba
H-M1602 MomofOne bu haftalarda gaz ve yerleşme ağrısı oluyor benimde çok ağrıyordu acile gittim hatta iki kez ,ama normal diyorlardi kan gelmedihi sürece ,yapacak birşey yok yani
Serpil-3 MomofOne gaz sancısı bahsettiğin canım o dönemde çok oluyor maalesef sıcak su torbası çok işe yarar hafif hafif karnına ve beline koy çok aşırı sıcak olmasın
Deletedmom_5 Doktorunuza sormakta fayda var benim düşük tehlikem vardı adet olacakmış gibi ağrılarım olurdu şiddetli ağeıysa bi görünün
Seryy Deletedmom_5 aynı şekilde bende öyle 7 haftalığım adetli gibi hem kasık ağrım hem bel ağrım arada da fazlaıyla karın kramplarm oluyor iki kere farklı zamanlarda gittim bebeklelgili Bi durum yok kramplar dedi ağrı da normal dedi bilemiyorum 🤷♀️
Deletedmom_5 Seryy 15-16. Haftalara kadar sürmüstü benim o kramplarım o yüzden 20. Haftaya kadar progestan kullandim