Arkadaşlar çatı muayene alttan muayene falan inan olsun şuanda gözümde yok bebeğiniz sağlıklı olsun da gerisi hiç önemli değil ben normalde alttan muayene hayatta ettiremezdim ama mecbur kalınca öyle bir ettiriyor ki insan o yüzden varsın iki dk canımız acısın bebeğimiz sağlıklı olsun da inan keşke hersey bu kadar basit olsa Rabbım evlatlarımızı sağlıkla dogurmayim nasip etsin inşallah