defnes_mom aynen aynen elbiseyi giymem zaten anca 2. 3. Doğum olursa giyerim sayılı.alt ust takimida cok giymem galiba amacım biran önce kilo vermek eski kiyafetlerime dönebilmek 😂 valla 2 giymeye 300 falan vermek icim aciyor zaten bu dünyaya ya bebeklerle ilgili bi magaza açıp is yapan,ya da kadınlarla ilgili magaza açacaksın, tabi kadin doğumcu,kres sahibi ve estetisyen olmak ta paha biçilemez 😂😂 en temiz iş 😂😂