Kızlar bugün 6ıncı ayıma girdim ve haftalardır %99 kız sandığımız bebeğimin bugün pipisini gördük ve duygularım karmakarışık tam alışmıştım kızım kızım die şimdi erkek olduğunu öğrendim o yüzden bekleyin kızlar acele etmeyin bide kimseye
Söylemeyin 🙂 cinsiyetini şimdi biz kendimiz
Şoktayız bi atlatalımda sonra
Herkese diycez