Merhabalar öncelikle
Gebelikten önce gastritim vardı çekilmez di ama birde reflü eklenince daha beter oldum artık boğazlarım yanıyor sürekli yara oluyor gibi geliyor
şuan için sadece gaviscon kullanıyorum ama yetersiz geliyor ekstra kullandığınız iyi gelen bir ilaç varmıdır önerirseniz doktoruma sorup almak istiyorum.
Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim