betty17 Elimde ve kolumda kabarcıklar çıkıyor kaşınıyor çok fena . Sebebi nedir biliyor musunuz yaşayan var mı?
MinikMaya betty17 karaciger enzimlerinize baktirabilirsiniz ast alt degerlerinde yukselme olabilir ya da yediginiz birsey de alerji yapiyor olabilir
Kksll Kesinlikle doktorunuza soyleyin hamilelikte karaciğerle alakalı bı sorundan supheleniyolar bu durumda test istiyorlar bende de olmuştu ama test sonucu normal çıkmıştı tedbirinizi alın da inşallah bir şey çıkmaz