Asiper
Oğlum olacak adını barış koymaya karar vermiştik.şimdi 31. Haftadayım ilk zamanlar eşime İlker olsun demiştim ailedeki ilk erkek torun olacak diye o akrabada var demişti.şimdi diyor ki istersen İlker koyalım. barışa alışmıştım.sizce ne olsun.kafam karıştı