Merhabalar hatırlarmısınız bilmiyorum ama bebeğim sakral Gamze ile doğmuştu ultrason çektirdim temiz çıktı bi kaç doktora gidip en son Emar çektirdim gergin omurilik teshişi konulmuştu.Şuan hastanede yatıyoruz Perşembe ilk vaka olarak ameliyat olacak bebeğim sizlerden tek istediğim yavrum için dua istiyorum Allah rızası için🙏😔