Reyhannnnn 18+5 bu arada bebek hareketini hissediyorum artık son bir haftadır zararı varmı yüz üstü yatmanın
melisa_ozgur_46 Reyhannnnn bence cok yatma artik canim ben ilk öğrendiğim günden belli uyuyamicam halde yatmadim asla
Reyhannnnn melisa_ozgur_46 çok rahat ediyorum yüz üstü ya yan yatıyorum sabah bı kalkiyorum yüz üstü uyaniyorum
melisa_ozgur_46 Reyhannnnn ahhhh ahhh ben daha yuz üstü yatip ayaklarimi havaya dikiyordum bi rahatlardim ki şuan 18+0 dayiz hasret kaldiM 😁😁
Minigimm0611 Reyhannnnn yatabiliyorsan yat canım ilerde hiç yatamicaksın karnından☺️ benım doktorum 24.haftadan sonra basla demişti yan yatmaya sırt üstü yatmamaya özellikle.
birkedilianne Reyhannnnn hamile kaldığımdan beri yüzüstü yatmıyorum. Şuanda 22 haftalığım. Zaten az bir sıkışsın tekme atıyor imkansız yani😄
Elif5361 Reyhannnnn Yatabildiğin kadar yat sonra yatırmıyor yatamıyorsun zaten 🤣sağlı sollu hissetmiyorsun 😁