HilalAkysn Ben tam 36+2 de doğum yaptım. Bugün 10 günlük olduk bile. Kuzum şimdi koynumda.☺️☺️ Dileyen herkese Allahım nasip etsin bu duyguyu. 👶🏻🥰
Mirayannesi HilalAkysn Allahım sizlere bağışlasın inşallah bende çarşamba günü doğuma gidicektim cumartesi sabahına sabırsızca geldi kızım şuan 4günlüğüz çok şükür 🙏😇 36+5 29.05.21 🧡
HilalAkysn @3prensesannesiii çok teşekkür ederim ☺️ suyum gelmişti. Hastaneye gittiğimde doğumun başladığını öğrendim. Kuzum erken gelmek istedi sanırım 👶🏻
merviskoooo Hayırlı olsun sağlıkla büyütün kaç kilo doğdu biz de 36+5 olduk benm de şu an hafif hafif ağrılarım var bacak aramdaki kemikler sızlıyor ama yorgunluktan mı yalancı sancı mı bilemedim