Aktarlarda k-otrine markalı bir böcek ilacı var. Her alanda güvenle kullanilabiliyor. Kokusuz ve insana zararsız bir ilaç. Akrebi bile öldürüyor. Biz 2 senedir bu ilacı kullanıyoruz evimizde. Evin damından, dış kapı eşiğine kadar, pencere pervazları dahil, lavabo giderleri dahil heryere iyice sıkıyoruz. Şükürler olsun 2 senedir 1 tane bile böcek görmedik. Herkese tavsiye ederim. Toz halinde satılıyor. 4 5 lt suyla karıştırılıp heryere sıkılıyor. Fiyatı da 35 tl.