33 haftalık olacagız, bugün sabah sol tarafımdaki şiddetli ağrıyla uyandım. Resmen kaburga kemiğim kırılsa bu kadar ağrır. Ağrı kesici falan fayda etmedi. Bu haftalarda böyle birsey yaşayan oldu mu? Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum. Acaba gereksiz yere mi telaş yapıyorum,sadece büyüdüğü için midir bu ağrı?