plakayerli gmzestk ben de aynı durumdayım başı aşağı dönük ama karnım hala yukarıda. Kontrole kaç günde bir gidiyorsunuz acaba?
Cemrece Benimki de 30 dan beri bas asagi ama kanalda mi degilmi bilmiyorum persembe gidicem 38 haftaligim 🙈
gmzestk Cemrece benimde hep baş aşağı durumdaydı ama kanala girmiyor herhalde birde sancı çıkmıyor açılma olup olmadığını bilmiyorum o yüzden endişeleniyorum
Cemrece gmzestk ben de de sanci cikmadi iki kez girdim nst ye. Acaba persembe yine alttan mi bakar doktor merak ediyorum ..