ilk başta yüzyıla gitmiştim, doktorlar çok bekletiyo. iki doktora gittim birinde kalp atışlarını duyamadım, ki daha önce devlet hastanesidinde bile duymuştum, diğer doktora azarlayarak konustu tartıstık.
medipolde doğum yaptım doktorum canan acar demirdi. hastaneden de doktorumdan da cok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim
muayene 140, normal 3000, sezeryan 3500 diye duydum. ben 2750ye sezeryan oldum geçen yıl