tugene Çamlıca hisar hastanesi ebelerinde doğum yapan memnun kalan veya memnun olmayan var mı aranızda 🐣
Bahser tugene bende bekleyım burada dr um dan çok memnunun ama ılk doğumum olacak 🌸 kendim daha önce başka hastanede çalıştım sırf dr um ıcın oraya gıdıyorum tanıdık ebeleri bırakıp 😅
demetinceyildirim tugene 17gün sonra doğumum yazarım inşallahh 😀ama duyduğum kadarıyla gayet ilgili temiz bir hastaneymiş.