zehranurr Benimki beni emmedi meme reddi yaşamıştık üç yıl mama desteksiz elektrikli avent kullandim.Kullanimi çok rahat pratik.Cekim gücü vs çok iyi.Ama illa avent almanıza gerek var mı bilmiyorum diğer markaları kullanmadım.Manuel almayın derim çalışan bir anne olacaksanız.Kol dayanmaz.Benim Aventin üstüne oğlum süt dökmüştü çekim gücü azalmıştı garantiye gönderdik.Gonderdigimizde idare etsin diye ucuz yollu manuel aldık kol kası yapmıştım resmen bir ayda 🤣Ama tabii ben sürekli sagdigim için emmiyordu çünkü dediğim gibi. Sizin durumunuza bağlı çalışan anne olacaksanız kesinlikle elektrikli alın derim.