Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim hala bulantılarım geçmedi prilam dr ilacı kullanıyordum ilacım bittiği icin eşim yazdırmaya gittiğinde kendi doktorum olmadığı icin başka doktora yazdırmak zorunda kalmış ama doktor yazmamış 15 haftadan sonra yazmıyoruz falan demiş doğuma kadar bu ilacı kullanan varmi acaba ilacı içmezsem kötü oluyorum ben hala 🤦🏻♀️