bsrbsrbsr 150ydi 180 olmuş sanırım yeni hastalara biz aynı ücretle devam ediyoruz. Benim tansiyon sorunum varmış, gebelik tansiyonu çıkmış.. Şükran hanım olmasa bilmiyordum bebeğimi kaybedecektim belkide,takip altına aldık hemen . 3hastane söyledi biri hisar biri medivia diğerinin ismini hatırlamıyorum. Bu hastaneler yenidoğan yoğun bakımı çok iyi olan hastaneler dedi. Hafta sonu, bayramda doğum oluyor bebek sıkıntı yaşıyor, hemen tedavisine başlıyoruz. tam teşekküllü hastanede doğum yaptırmak istiyorum bu yüzden dedi. Tahmini 2700 normal 3000 sezaryen medivia için dedi