Glhnss Merhaba arkadaşlar.. 37 haftalık hamileyim bir kaç gündür tansiyonum yüksek çıkıyor ve doktorum planlı normal doğuma alabilirim dedi. Planlı normal doğum nedir bilgisi olan yazabilir mi acaba strest yaptım kaç gündür