Ben acile gitmiştim ama ısınamadım doktor çok soğuk nevaleydi anlamsız değişik tavırlar hemşirelerde bir suratsız şuraya geç falan doktorun kim demişlerdi ben Muaynehane gidiyorum dedim acile neden geldim o zaman dedi acil iğne yazdırıp almam gerek o yüzden dedim 😌kan sulandırıcı ben sevemedim bilmiyorum ama iyi doktor ve iyi ebeler vardır 1 ilaç yazdırmak için 3 saat beklettiler