Selam arkadaşlar, 39+0′ım. İlk gebeliğim. Yaklaşık iki saat önce uyuyordum, uyandım, suyum geldi. Hiç sancım veya başka bir belirtim yoktu kaç gündür. Sakin bir şekilde duşumu aldım. Hastaneye gittik. Ebe baktı, hiç açılma yok, bebek başını da yerleştirmemiş. NST’de sancı da görünmedi. Doktorumla konuştuk. Hastanede beklemenin anlamı yok dedi, eve git, gece periyodik sancın olursa gel, hiçbir gelişme olmazsa sabah 8′de her türlü gel dedi. Çok hareket etme, uzan dedi. Ebe böyle başlayan doğumları pek sevmiyoruz dedi. Moralim biraz bozuldu. Sizce yapabileceğim bir şey var mı? Doktor uzan dediği için merdiven çık, squat yap gibi önerileri uygulayamıyorum. Doktorum 8′de sancı gelmezse gözlemleriz, açılma olması için ilaç verebiliriz, veya suni sancı uygulayabiliriz, duruma göre değerlendiricez dedi. Bu durumda saatlerce suni sancı çekip sezaryene dönmesinden korkuyorum. Doktoruma eğer boşuna sancı çekeceksem sezaryene okeyim demeyi düşünüyorum. Bu konuda tecrübesi olan var mı?
Beni çok korkutmayacak, strese sokmayacak cevaplarınızı/önerileriniz bekliyorum. 😊