Nursenaglbtn Gebelik öncesi doktor folbiol kullan demişlerdi. 4 haftalık hamileyim 2. Kutuyu almak için eczaneye gittiğimizde bu çok yüksek dedi. Sizin kullandığınız folik asit mg nedir?
Kadze Nursenaglbtn yüksek ben bir kutu bitirdim tekrar bundan mi alayım dedim değiştirmişti 37 TL ye sgk karşılamayan bir folik asit vardı folidoce miydi hatırlamıyorum şuan onu kullan demişti
Lulemom Nursenaglbtn ben kullandım bi kutu. Bana sağlık ocağı yazmıştı. Aynı şeyi hem sağlık ocağı doktoruna hem de kendi doktoruma sordum. 2010 dan önce başka folik asit yokmuş tüm gebeler bunu kullandı dedi kendi doktorum. Bişi olmaz vücudun yeteri kadarı emiyo zaten fazlası atılıyo dedi. Sağlık ocağındaki doktorda aynı şekilde sağlık bakanlığı emilme düzeyine göre sadece bu ilacı öneriyor dedi. Diğerleri düşük kalıyo dedi.
EczSinemltnlk Nursenaglbtn evet çok yüksek. Otizm riskini tetikliyor bebekte. Onun dışında herhangi bir folik asit alıp kullanın. (Foliday kullanmıştım ben)
PurpleTail EczSinemltnlk bahsettiğiniz durum araştırmalara konu olmuş fakat ispatlanmamıştır. Riski arttırma durumu anne kanında beraberinde B12 vitamininin de yüksek olması durumunda oluşur.
Bulutsevdasi Nursenaglbtn folbiol 5 miligram. Folidoce 400 microgramdir. Yani folbiolden kat kat düşük bir doz. Günlük folik asit dozu 400 mcg olmalıdır.
Mervediz1 Kan pıhtılaşmasınız MTHFR geninde yoksa folbiol dozu yüksek kalıyor . Ben özellikle folbiol kullandım mesela . Ama doktoruma otizim riskini söylediğimde fazlası idrarla dışarı atılıyor sorun olmaz demişti
Mervediz1 Kan pıhtılaşmasınız MTHFR geninde yoksa folbiol dozu yüksek kalıyor . Ben özellikle folbiol kullandım mesela . Ama doktoruma otizim riskini söylediğimde fazlası idrarla dışarı atılıyor sorun olmaz demişti
Gulmom Mervediz1 ben 3 ay onu kullandım canım bunları ilk defa okuyorum doktorum da biliyordu simdi okuyunca korktum 🙄 bir sorun olmaz degil mi
Elifdikel Nursenaglbtn Bende doz fzlalıligini sorduğumda fazlasi idrarla atılıyor zaten demisi doktorum
Meryemce92 Nursenaglbtn Folbiolü hiç bi doktor önermiyor artık dozu yüksek olduğu için. Ve gebelik hariç başka hastalıklara daha çok faydası olduğunu biliyorum. Ama diğer folik asitleride devlet karşılamıyor ve pahalı cidden. O yüzden bende ilk günlerde kullandım sonra bıraktım. Arkdaşımda iyi bi folik asit varmış hamileliğinden kalma onu alıp kullanıcam. Bende yarın 4 haftalık oluyorum ☺️
Mom54544 Nursenaglbtn 3 ay gebelik sürecinde 1 ayda tedavi sürecinde folbiol kullandım 5 mg yüksek demişti Dr ama yine de kullandirmisti
Elifvolkan2202 Nursenaglbtn bende onu kullanıyordum başta. Özele gittim bu çok yüksek dedi 400 mikrogram ideal yani sonrasin vifolic kullandım