nunis2812 Kızlar 21 haftadayım son 2 haftadır cildim acayip kurumaya başladı karnım bacaklarım için Sinozun çatlak kremine başladım ama genel olarak kuruluk için ne yapmalıyım bilmiyorum fikri olan var mı
Ftmagull nunis2812 bende de aşırı kuruluk var hangi kremi kullandıysam pek faydası olmadı doktora gittim bepanthol önerdi bende almadım şuanlık ara ara eyüp sabri tuncer zeytinyağlı losyonunu kullanıyorum o güzel gibi
Snmlhn0 28 hafta olduk Karınım çatlacak diye çok korkuyorum her yerim pul pul kuruluktan aslında cildim yağlı grubunda lierac bio oil ne varsa eczaneden aldığım kremler yeteri kadar nemlendirmedi bebek yağı ve uni baby vazalin kesinlikle