SevilBulemAkta Selam benim daha önceki doğumlarım sezaryen olduğu için bunlarda sezaryenle doğacaklar nasipse ikiz bebekler genelde sezaryen oluyormuş zaten 😉
miranildeniz SevilBulemAkta bir kaç kişi duydum normal doğum yapan ama geneli sezeryan sanırım ... kaçıncı haftadasın ?