Melikkkeee 66kilo ile doguma girdim m beden olurdu cok rahat ama ben l aldim iyi ki de oyle almisim acil sezeryana alindim ve depend hayat kurtardi resmen asiri rahatti. Mutlaka 1 beden buyuk alin zaten bol gelmiyor asla lastikleri siki hic kayma dusme olmuyor. Bacaklarinizi da belinizi de sikmasin rahat edin