Yaprakdokumusever Mecburi sezaryene alındım. Hastaneden çıkarken normale dönmüştü. Eve geldim yüksekliği devam ediyor. Yaşayan var mı?
Tgbanne Yaprakdokumusever doğum yaptıktan 1-2 hafta içinde normale dönüyomuş , kan sulandırıcı iğne kullanmak lazımmış