Reyhannnnn Kizlar mavisini içiyordum gebelik başından beri buqun turuncusunu içtim 550 mg 18+5 im ne gibi zararları var
sedaa_aa Reyhannnnn apranax plus ve apranax fort emzirirken ve hamilelikte kullanılmıyor prospektüste öyle yazıyor. Tek kullanımdan bir şey olacağını düşünmüyorum ama yine de ağır bir ilaç doktorunuza bildirmekte fayda var lütfen sadece parol ve minoset kullanın onlar serbest
112Zeyno- Reyhannnnn yanlış anlamayın ama içmemeniz gerekir hamilelerin kullandığı tek agrı kesici parol onu bile içerken kırk kez düşünüyoruz apranaks çok ağır ve keskin bi agrı kesici ve dozajı çok yüksek insallah bişey olmaz doktoruna ulaş istersen
Pelinbyrktrlr Reyhannnnn Gebelikte sadece parol içiliyor ağrı kesici olarak. Keşke içmeden önce doktorunuza sorsaydınız
Reyhannnnn demet2020 Bu arada ictigimden beri bebeğim çok hareketlendi şuan içerde savaş çıkmış gibi prospektus nedir
Reyhannnnn Edakcbyk eşimin di doktor yazmıştı ona bende işe yariyor diye attm oakdar kötü ağrım vardı ki
Dilekcnkn Reyhannnnn Rica ederim ama çok gerekli olmadıkça hamilelerin içmemesi gerek yazıyor bu zaten ağrı kesici bence siz parol ya da minoset için benim içime sinmedi yani
Reyhannnnn sedaa_aa ilknhaftamdan beri mavisini kullandm buqunde turuncu attm kontrollerde bir sıkıntı yoktu ama mutlaka parolla devam edicem teşekkür ederim
Lithops Turuncuda kodein var. Bildiğin morfin o. Parol içerken 40 kere düşünüyoruz ne kolay ilaç içiyorsunuz böyle 😳😳😳
Reyhannnnn Lithops hiç konuşmadık bu konuyu ilgisizdi doktorum sağlk ocagi ebemde çok ilgisiz değiştirdim doktorumu ilk muaunemi oldum daha soramadm hiç
yamacinannesii Reyhannnnn yanlış anlamayın ama bizim aklımız çıkıyo yanlış bişey yapmayalım diye doktorun verdiği ilacı bile içerken kaç kere düşünüyoruz acaba bişey olurmu diye nasıl bi rahatlık bu kadar ağır ilaçlar kafanıza göre içnej ve doktora söylememişsiniz bile
Reyhannnnn 112Zeyno- bişi dicem bebek çok hareketlendi uzandm sırt üstü şimdi kesildi harket bir anda ara sıra hissediyorum gibi acaba bisimi olmuştur doktoruma ulasamiyorum
Reyhannnnn yamacinannesii canım inanki okadar kötü bir ağrı bastı ki insan çıldırır o ağrıyla üç cocugum. Var düşüncesiz olsam onalrda da kullanırdım bu ilaçları bu dört gebeliğim yani ilk defa bu kadar ağrım oldu