Ayse24 ansızın 32. Haftada geçen hafta cuma sezeryanla doğum yaptım, doktor hastane önemli önce. Asker esiyim gebeliğin basından beri çok doktor araştırdım farklı doktorlara gittim, sonunda memorial aydın ılgın hocayı buldum. Kontrollerde falan hep memnundum. Sonra doğum ansızın geldi, aydın hoca son derece ilgili ve bilgili olduğu için elinden gelenin fazlasını yaptı ve doğumum gerçekleşti, çok şükür iyi ki aydın hocayla karşılaşmışız, gerek hastane, gerek hastane personellleri olsun hepsinden çok memnun kaldım. Yine gebe olsam yine aydın hocaya giderim valla. Doğum çok farklı bişeymiş, o yüzden paradan ziyade doktor hastane hemşireler daha önemli geliyor bana. Çünkü doğum anında ki psikolojinin iyi kalması lazım. İnşallah gönlünüze göre rast gider işleriniz.