Arkadaşlar iyi akşamlar , 24 haftalığım doktor şeker testi yaptırmam gerektiğini söyledi ama benim glukoz hep normal çıkıyor gebelikte bakıldığında da normal çıktı kan testim ben yaptırmak istemiyorum ama doktor aşırı ısrar etti eğer şeker var ve farkedilmezsew hayati tehlike bebeğin ölümüne kadar gider dedi aşırı moralim bozuldu, aranızda şeker yüklemesi yaptırmayan var mı? Problem yaşadı mı