Kbraakg kendini hic korkutma kimseyi de dinleme bence 7 Mayıs’ta doğum yaptım çok okudum doğum hikeyei çok etkilenerek girdim doğuma ama asla dedikleri agrilari zorlukları yaşamadım herkesin bünyesi farklı oluyor. öneri olarak yanında hoşaf götürmeni söyleyebilirim stil tea çayı var onu götürmeni öneririm sütun hemen gelmez sakin gelmiyor diye üzülme strese girme sakin 3 gün içinde emzirdikce kanallar açılıyor mutlaka her emzirmeden aonra krem sür doğru emzirme tekniği kullan 🥰