Snmgrbz Merhaba 5+5teyim. Doktor pazartesi 5+3. İken kalp atışı yok görülmedi gerek dedi. Bugün kahverengi bi akıntım oldu. Yaşayan var mı
FatoRamo Snmgrbz büyük ihtimale bebek yerleşme yaptığı için oluyordur korkmayın eğer kafaniza takilirsa doktorunuzu arayın