Bende de var kasık ağrısı çok akıntı yapıyor , sirkeli su ile taharet yapıyorum iyi geliyor , su tüketimini arttırıcam mesela , çamaşırlarımı ütülüyorum, çamaşırın sürekli değişmesi gerekiyor ıslak kalmaması gerekiyor evde olmadığım için sık sık değiştiremiyorum sabah akşam değiştiriyorum onun harici çamaşırıma peçete koyuyorum ıslak kalmasın diye ama geçmedi ne yazık ki