Ebruznnn Sevgili anneler 37 haftalık hamileyim karnımın alt kısmında aralıklı olarak sancı oluyot adet sancısı gibi bazen de belime vuruyor ama geçiyor yalancı sancı böyle bişey mi? İlk gebeliğim tam anlayamıyorum
kadriyeahmet Ebruznnn bende 37 haftalık hamileyim ..aynı durum bende de var bel, kasık ve çatı ağrısı öyle anlar oluo ki yuruyemiyorum ama gecio bende anlamaamiyorum ilk gebelik 🤔
Esra_42gunindi Ebruznnn ayy benimde oluyor karnımın alt kısmında gece bi su içmeye kalkıyorum sanki içimde bişeyler dökülüverecekmiş gibi çok tuhaf oluyor bi süre sonra geçiyor anlamadım daha 34 haftalığız 🤷♀️
suscarparimm Ebruznnn Muhtemelen kasılma oluyordur o yüzden canınız ağrıyordur. Ama şiddetlenmiyorsa ve düzenli değilse korkmayın hareketlerini takip edin
Ebruznnn kadriyeahmet hastane de evime 20 dakka uzaklıkta bir kere daha olmuştu nst bağladılar sancı çıkmadı herşey yolundaydı bende iyice dayanılmaz olmadN gitmemeye karar verdim ama acı eşiğim yüksek adet sancılarım da şiddetli geçiyordu kızken anlayamıyorum bi türlü of
Portakalailesi_ Bende 38+4 dum benim kasigima ağırı girmeye başladı dünden beri belim helan agrimiyor ama böyle kasıklarım uyuşukmus gibi buda mi yalanci sancı
suscarparimm depsizoo Yalancı sancılar başladı diye doğuracaksın değil ya kuzum kimisinde 27 de başlıyor kimisinde 37-38 de 🤷🏻♀️
Busekaravin Ebruznnn nem 34 haftalığım yalancı sandım suan hastaneden yazıyorum doğumu onlemeye calısıyor lar kimse dinlemeyin doktorla konusun
kadriyeahmet Ebruznnn bende sürekli wc koşuyorum canım Nisan gelmiş mi ondan sonra gideyim diye 😊bide korkuyorum sanki içimde tutacam illaki çıkacak yani rahatlayamiyorum ama