Denizfatmayldz [url=https://www.hizliresim.com/b3ai85s][img]https://i.hizliresim.com/b3ai85s.jpg[/img][/url] Rahim filmi çekildim raporda bişey yazmıyor doktora gösteremedim lütfen anlayanlar yardımcı olun.
Dilara0638 Denizfatmayldz tüplerin açık sanırım canım sıvı yayılmış sağda ve soldaki ince çizgiler yumurtalıkların ortadaki kısımda rahmin
KkubraOz Denizfatmayldz ya canım geçmiş olsun bende bu ay rahim filmi çektirdim ama sonuçlarımı bu şekilde almadım yani bana rapor yazar gibi bi kağıda yazıp verdiler. Bu görüntüyü sana direkt veriler mi yoksa e nabızdan filan mı ulaştın sen
Denizfatmayldz Dilara0638 canım o rahim dediğin üçgen olan yer kiminin rahim filiminde büyük ama benimki çok küçük gibi sorunmudur acaba
Denizfatmayldz Çok teşekkürler canım içimi rahatlattı yorumun özel bı doktora attım resmi ortası yapışık gibi sanki dedi güvenemedim sırf gitmem için yapiyodur diye
Dilara0638 Denizfatmayldz bi doktor değilim tabiki bende çektiren birisi olarak konuşuyorum o kadar ince ayrıntısını bilemem ama tüpler açık onu anladım sıvı dağılmış içine tamamen kendi doktorunlada görüş ama bence bi sıkıntı yoktur bi yapışıklıkta varsa zaten o içeriye verilen sıvıyla birlikte açılıyor
Dilara0638 Denizfatmayldz rahim dediğin şey zaten elini yumruk yap işte o kadar sadece hamilelikte büyüyor kişiden kişiye değişiyordur büyüklüğü küçüklüğü elbette herkeste aynı olamaz
Dilara0638 Denizfatmayldz ayrıca filmini uzak çekmişler daha yakından çekilse daha büyük dururdu diye düşünüyorum sen bunlara kafanı yorma doktoruna sor büyük bi sıkıntı yoktur bence