İlk gebeligimde popo basen göğüs güller çatlamisti karnımda hic bisey yoktu doğumdan sonra göbek bir anda inince karnimin yanlarında da olmuştu ben biraz da genetik olduğuna inanıyorum ya annemde bana hamileyken böyle olmuş siz yaglamaya devam edin🙈🌸🌸